lördag 7 januari 2012

Sims 3 Knäpp bugg

OKej jag vet inte riktigt vad som hände med mitt sims3:

Förlåt för kvaliten på bilden, det gick inte att ta print screen så jag knäppte med mobilen istället.
En tvättbjörn på ett människoskelett typ!
JAg har skrivit in ett fusk som göra att man kan shiftklicka på vilken simm som helst och få up ett antal alternativ, ett av dom är redigera sim i "skapa en sim".
Jag tog det på en tvättbjörn som sprang omkring på min tomt då blev det såhär. Nu har spelet hängt sig också! Nån som vet vad detta är?
Mitt sims 3 laggar jättemycket.

2 kommentarer:

  1. Hände exakt samma sak hos mig, oxå med en tvättbjörn... Nu laggar det jättemycket o går inte o stänga ner...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det laggar jättemycket nu :( den ser konstig ut haha

      Radera